Voorwaarden

Betalen

Welke betaalmiddelen aanvaarden jullie?

Je kan bij ons betalen met volgende betaalmiddelen. Deze verlopen via een beveiligde verbinding naar je bank.

  • Visa 
  • Mastercard
  • Bancontact
  • Payconiq
  • PayPal
  • iDEAL

Zit je niet voor je eigen scherm? Wil je liever zelf "the-old-fashioned-way" betalen via overschrijving? Dat kan!

Kies in dat geval voor een klassieke overschrijving. Je krijgt geen betaalscherm en ziet onmiddellijk je bestelling in PDF vorm op de volgende pagina, met onderaan een, jawel, klassiek overschrijfformulier. Ze wordt jou ook nog eens toegestuurd via e-mail.

Wanneer gaat er geld van mijn rekening?

Bij alle electronische betaalmiddelen zal het geld bijna onmiddellijk worden overgemaakt.

Betaal je per overschrijving, dan hangt dat grotendeels van jezelf af ;-)

 

 

Terugbetalen

Welke gegevens heeft Lingerie Valentijn nog nodig?

Wij hebben alle nodige gegevens om uw terugbetaling te verwerken.

Zou het zijn dat we u wegens een technisch euvel niet meteen kunnen terugbetalen, dan nemen we contact met u op en bekijken we samen hoe we het geld best aan u kunnen overmaken. Bijvoorbeeld via overschrijving.

 

Wat bedragen de retourkosten?

De retourkosten op uw pakket zijn afhankelijk van de grootte van het pakje, en voor rekening van de klant. Bij bpost bedragen de retourkosten voor een normaal pakje ongeveer 5 €

Helaas zijn wij niet groot genoeg om ook de retourkost te dragen, we willen graag tegemoet komen door gratis verzending aan te bieden binnen de Benelux.

 

Wanneer staat het geld terug op mijn rekening?

Normaal gezien binnen de 14 dagen. Het hangt ook af van welk betaalmiddel je gebruikte. Wanneer je betaalt met kredietkaart gaat de terugbetaling nog sneller.

In elk geval, vanaf het moment dat wij de terugzending in ontvangst hebben genomen tot maximaal 31 dagen na ontvangst.

 

Garantie

Is er garantie op mijn aankoop?

Natuurlijk! Voor alle fysieke goederen gelden in Europa dezelfde garantieregels. Je hebt dus twee jaar wettelijke garantie op al onze lingerie.

We moeten toegeven, het is nog niet gebeurd dat iemand na 2j gebruik maakt van de garantie. Maar in geval jij die pechvogel bent die pas na de omruilperiode opmerkt dat er een foutje inzit, wees dan gerust, productiefouten vallen onder de garantieperiode.

 

Kan ik mijn producten dan gewoon omruilen?

Ja, in garantie mag je ook na de omruilperiode een nieuw artikel kiezen.

Omdat het zou kunnen dat je kleur niet meer voorradig is, bekijken we graag welk alternatief jou kan plezieren.

 

Levering

Hoe worden de artikels verzonden?

Wij versturen onze artikels met de standaardzending van bpost.

Eventueel kan je, afhankelijk van het land waar je bestelling naartoe moet, kiezen voor andere koeriers.

 

Kan ik mijn levering volgen?

Ja, we sturen je na de bestelling een link met daarin de nodige informatie.

 

Kan ik mijn adres nog aanpassen?

Je bent die ene dag dan toch net niet op het werk? Toch liever thuis laten toekomen? We begrijpen het wel. Dus ja hoor, daar passen we wel een mouw aan! Neem contact met ons op via e-mail of telefoon.